woensdag 3 september 2008

Het moet er toch even van komen...........

Heb al meer dan een twee weken niets gepubliceerd, foei toch. Maar wij hebben bezoek uit de VS over en mijn vrije tijd gaat daaraan op, als het niet opgaat aan quilten, de NBvP of huishoudelijke werkzaamheden. Hoe doen al die anderen dat toch, die dagelijks publiceren? Nou ja, niet langer gezeurd, ben de afgelopen tijd ook met leuke dingen bezig geweest. Wannabook had mij een stempel gegeven, gekregen van kennissen die ze over mijn weblog vertelde. Heb het natuurlijk meteen geprobeerd, waarschijnlijk iets te enthousiast. Heb gedrukt, gefixeerd in de oven en toen in een lekker sopje gestopt. Nou, je raadt het al: ineens was het sopje zwart. Tjonge wat balen was dat. En de rest van de week heb ik geen tijd meer om het over te doen. Nou ja, volgende week is er weer meer tijd. Eerst morgen naar de Quilttentoonstelling van het Quiltersgilde. Ja, zowaar naar de opening want ik heb een quilt ingestuurd, eerste keer meteen raak. Mooier kan niet. Ik kan hem nu natuurlijk nog niet op mijn weblog publiceren, maar dat doe ik later wel. Dan zaterdag weer naar quilten speciaal in Nijkerk en dan is het zondag. Misschien kom ik dan wel weer met een blog. Voor nu: op naar de NBvP handwerkgroep voor de opdracht voor het nieuwe seizoen. Tja, een mens moet toch bezig blijven. Effies kijken of ik nog een leuk plaatje bij deze blog kan vinden.



O ja, dit hebben jullie nog tegoed. Ik ben dus Quiltmuts, in het gewone taalgebruik is dat een beetje een raar mens dat quilt. Maar de naam is afkomstig van dit hulpmiddel bij het quilten. Wanneer je aan het eind van je quilt bent kun je hem dus niet zo gemakkelijk meer in de ring klemmen. Dat kan wel, wanneer je de quilt vastmaakt aan deze "quiltmuts". Dus zo gek is het nog niet!!!!

Tot blogs

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.