woensdag 24 september 2008

Val d'Argent

Het was fantastisch! De reis (met Idebe), het hotel La Verte Vallée in Munster , de reisgenoten, 19 in totaal, de bus en chauffeur en natuurlijk: alle tentoonstellingen, ook 19 locaties. Wie het nog eens wil nakijken: Carrefour Européen du PatchworkHeb nog een paar foto's gemaakt van dingen die ik echt bijzonder vond, zoals het werk van de Fransman Hubert Valeri "Le boutis dans la décorations"





Of het werk van Claudine Joho uit Zwitserland: , weliswaar geen patchwork, maar heel subtiel naaldwerk. Ik vond het mooi in ieder geval.

Al met al heb ik ontzettend genoten, heb veel gezien en er borrelt veel in mijn hoofd. Ook de Elzas, voorzover wij hem hebben gezien, is een gebied om nog eens naar terug te keren. Als het dan net zulk mooi weer is als nu was, teken ik ervoor.

Geen opmerkingen: