maandag 29 september 2008

Paars




Vandaag is het herfst! Het regent en de temperatuur is weer lekker gekeldert,net als de beurskoersen trouwens. Zou dat ook iets met elkaar te maken hebben: vallende blaadjes en vallende koersen? Knap knullig als je je zuurgespaarde centjes kwijt bent door die speculanten! Bij ons is het nog niet zover, maar je weet maar nooit. En nu doe ik dus ook mee aan die speculaties. Laat ik maar eens over wat anders beginnen: herfstasters! Gisteren hebben wij een Toertocht gemaakt die door onze MG CarClub Regio Oost was georganiseerd. Zo slecht als het vandaag is, zo mooi was het gisteren. Zon, droog, al mooi kleurende blaadjes en met een MG'tje met voet-verwarming (doet denken aan de verwarmde terrassen) was het prima toeren. Wij hebben ook best goed gereden, het aantal milen klopte met de afstand van de tocht, maar ja............. die geschiedenis he? Denk ik dat mijn vechtgenoot dat weet, zit altijd in dat MG blaadje te koekeloeren, maar hij weet het mooi niet. Tja, daar kun je als navigator niets aan doen!!!!!!!!!!!! We zijn gestart in het Wapen van Beckum, waar ik deze foto's van herfstasters gemaakt heb

En toen ik die zo zag moest ik ook ineens denken aan de mandala die ik voor Frederike gemaakt heb en die wij zaterdag van de lijstenmaker opgehaald hebben:





'k Heb nog wel meer paars:
een soort "crazy-quilting", maar dan in stroken.

en deze is ook nog wel leuk: "De gebroken vlinder", een viltapplicatie met kralen en bandopnaaien die ik daarna als quilt heb afgewerkt.

Da's wel weer even genoeg paars voor vandaag, waar herfstasters niet toe kunnen leiden!

1 opmerking:

Wannabook zei

Heerlijke kleur, paars! En het is ook weer in de mode! Genieten dus, dit najaar, buiten en binnen.